Ugrás a tartalomra

#hiFIVE: A márkák is velünk ünnepelnek!

Kedvenc márkáink felköszöntötték az 5 éves Fashion Days-t, és küldtek nekünk egy #hiFIVE-ot az évforduló alkalmából.

BESTSELLER:

bestseller01

"GRATULÁLUNK AZ ÉVFORDULÓHOZ, TOVÁBBI SOK SIKERT KÍVÁNUNK, ÉS KÖSZÖNJÜK AZ EGYÜTTMŰKÖDÉST!

KÜLÖN KÖSZÖNJÜK ANA TURCOMAN ÉS ASSZISZTENSE, MIHAELA SENDREA SEGÍTSÉGÉT!

Ha 5 fogalommal kellene jellemeznünk a Fashion Days-t, azok a következők lennének: kedves emberek, zökkenőmentes együttműködés nagyszerű, szervezett és sikeres csapat."

A BESTSELLER Csoport egy ruhákat és kiegészítőket forgalmazó családi vállalkozásként indult Dániában 1975-ben, amikor Merete Bech Povlsen és Troels Holch Povlsen megalapították a céget. Célkitűzésük az volt, hogy viselhető és divatos kollekciókat kínáljanak férfiak, nők, fiatalok és gyermekek számára. A Fashion Days az egyetlen cég, mely online forgalmazza termékeiket, és mi erre nagyon büszkék vagyunk! A Bestseller Csoport égisze alá tartoznak a következő márkák: JACK & JONES, JUNAROSE, JAQUELINE DE YONG, LITTLE PIECES, LP BOYS, MAMALICIOUS, NAME IT, NAME IT LIMITED, NOISY MAY, OBJECT COLLECTORS ITEM, ONLY, ONLY PLAY, ONLY & SONS, OUTFITTERS NATION, PIECES, PRODUKT, SELECTED, VERO MODA, VILA CLOTHES és a Y.A.S.

Clarks:

clarks01

"A legjobbakat kívánjuk a Fashion Days-nek az ötéves évforduló alkalmából! Boldogok vagyunk, hogy ilyen nagyszerű emberekkel dolgozhattunk együtt!"

1825-ben, Somersetben Cyrus és James Clark megalapította a Clarks márkát, mely mára már a világ egyik legnevesebb cipőgyártó cégévé nőtte ki magát. A márka története mindig az utcai divathoz kötődött, és büszkék rá, hogy szívvel-lélekkel készítenek minden egyes cipőt, hogy viselőjük igazán jól érezze magát.

Az anyamárka és az 1950-es években indult Clarks Originals almárka is innovatív dizájnnal megalkotott cipőket kínál. Lábbelijeik az évek során tökélyre fejlesztett minőséggel és stílusban készülnek, és minden cipősszekrény ékévé válhatnak. Ezért kijelenthető, hogy a stílus és a kényelem a két fő kulcsszó a márka életében.A Clarks minden évben több mint ötvenmillió cipőt állít elő, ezzel kiemelt helye van a világ vezető lábbeligyártó cégei között.

Desigual:

"BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁN EGY VIDÁM CSAPAT  EGY MÁSIK VIDÁM CSAPATNAK!

Köszönjük a mindig őszinte, barátságos és abszolút profi ügyintézést az együttműködésben! Ha öt szóval kellene jellemeznünk a Fashion Days-t, akkor azt mondanánk rá, hogy egy: VIDÁM, ŐSZINTE, HATÉKONY, PROFI és KEDVES cég.

És mi a mi titkunk? Számunka a siker a FAIR PLAY, az ŐSZINTESÉG, a VIDÁMSÁG és a CSAPATMUNKA egységében rejlik."

desigual01

A márkát 1984-ben alapította meg Thomas Meyer, a következő jelmondattal: „A Desigual valami más”. A cég színes kreációi azóta is az optimizmust, az elkötelezettséget, a toleranciát, a folyamatos fejlődést, innovációt és szórakozást hirdetik. A márka filozófiája az, hogy nem a testeket szeretné öltöztetni, hanem az embereket.

A termékeket az aktuális trendekhez való alkalmazkodás nélkül tervezik, az élet ünneplésének és üzeneteik célba juttatásának céljával. Mivel a Desigual nem hagyományos módon használja az anyagokat, ezért különleges kombinációik mindig inspirálóan hatnak viselőikre. Nem csoda, hogy a különféle kivágások, összeállítások és anyagtársítások kiválóan képesek arra, hogy tükrözzék a viselőik identitását. Fiatalos és optimista szemlélet, improvizáció és spontaneitás keveredik a stílusos divattal. A Desigual célja az, hogy ruháival közvetítse egy másféle, pozitív és szórakoztató életmód lehetőségét.

ESPRIT

Az ESPRITtől videóüzenetet kaptunk az 5. születésnapunkra. Öröm ilyen remek emberekkel együtt dolgozni!

Az Esprit napjaink egyik vezető divatmárkája, mely 1968 óta kínálja kiváló minőségű kollekcióit nőknek, gyermekeknek és férfiaknak. Az erős globális jelenléttel rendelkező márkát San Franciscóban alapította Susie és Doug Tompkins, és azóta is egyedülálló stílusáról és minőségéről híres, emellett arról, hogy kreativitását és felelősségvállalását egy kis kaliforniai napfénnyel fűszerezi.Könnyed stílus, autentikus és laza életfelfogás alkotják a márka filozófiáját, melyet a könnyen felismerhető, lezser szabászaton keresztül csempésznek bele darabjaikba. Kézzel készített részletek, kifogástalan minőség és természetes anyagok használata teszik termékeiket egyedülállóvá.

https://www.youtube.com/watch?v=U0I9edOPPYc

Dekassa:

https://www.youtube.com/watch?v=NexXq6DELMU

US Polo Assn.

Partnerünk, a US Polo Assn. egy nagy hiFive-val gratulált a Fashion Days-nek az ötéves évfordulójához. Igazán nagyszerű érzés ilyen remek emberekkel együtt dolgozni!

uspolo01

Az amerikai sportos ruházat egyik legkedveltebb márkája, egyben az Amerikai Lovaspóló Szövetség hivatalos márkája, a U.S. Polo Assn. 1890-ben indult hódító útjára.Tervezői tudják, hogyan ragadják meg legjobban a sportos életstílus lényegét. Kényelmes és stílusos darabok megalkotásával egy jellegzetes stílust hoztak létre, mely elsősorban mesteri szabásvonalairól ismerhető fel. Erre különösen nagy figyelmet fordítanak női, férfi, és gyermek kollekcióik megtervezésénél, valamint odafigyelnek a részletek aprólékos kidolgozására a kiegészítők, karórák és cipők megalkotásánál is.

A U.S. Polo Assn. márka a USPA Properties, Inc. irányítása alatt áll, ami az Amerikai Lovaspóló Szövetség egy profitorientált leányvállalata. Ez biztosítja, hogy termékei mind hivatalos licensztermékek, és nagy népszerűségnek örvendnek a sportos stílus kedvelői körében. A sikeres licenszprogramnak köszönhetően a U.S. Polo Assn. kollekciói már a világ 135 országába eljutottak, ahol saját márkaboltokban, valamint áruházakban is kínálják ezeket a termékeket.

Mexx

A Mexxtől egy nagyon kedves köszöntést kaptunk, boldogok vagyunk, hogy velük dolgozhatunk!

mexx01

A Mexx története 1986-ban indult Amszterdamban, amikor Rattan Chadha megalapította. Fogta férfi (Moustache) és női márkájának (Emanuelle) kezdőbetűit, és hozzájuk adott két "puszit" (xx). Így jött létre a Mexx név.

A divatmárka a fiatalos és dinamikus nőknek, férfiaknak, kamaszoknak és gyermekeknek kínálja termékeit. Az inspirációt kollekcióihoz a nagyváros energiája és pezsgése adja, mely ruházat, kiegészítők, szemüvegkeretek, napszemüvegek és illatkollekciók formájában köszön vissza.

A Mexx minden generáció kedvence, mivel kiváló minőségű, finom anyagokból mesterien ötvözi az időtlen dizájnt a modern stílusokkal.


Pepe Jeans London

A Pepe Jeans Londontól is kaptunk egy kedves üzenet és köszöntést születésnapunk alkalmából:

pepe01

A Pepe Jeans London első üzlete a londoni Portobello Road-on nyitotta meg kapuit 1973-ban. Két évvel később már számos üzlettel büszkélkedhettek Anglia-szerte, 1983-ban reklámozni kezdtek Írországban, és később terjeszkedni kezdett Európában. Ma szinte az összes európai országban a Pepe Jeans az egyik vezető divatmárka.

Sikerét több tényező is befolyásolja, közülük az egyik a márka londoni kötődése. Nemzetközi hírességek, színészek, futballisták adták arcukat a kollekcióihoz, mely hozzásegítette a világhírnévhez a márkát.

A fiatalos és üde Pepe Jeans egyik fő ihletadója a londoni utcák atmoszférája. Kiváló minőségű és mindig naprakész farmerruházat gyártásával elérte, hogy a divatvilág élvonalába kerüljön.


Morellato

A Morellato is gratulációit küldi az ötéves Fashion Days-nek:

morellato01

A Morellato története igazi divat-sikertörténet: az egykori kis műhely mára valóságos divatbirodalommá nőtte ki magát. Az alapító, Giulio Morellato a bátyjával közösen nyitott kis órásműhelyből alakította ki cégét. Termékeit az innováció, vízió és minőség mesterhármasra alapozva alkotta meg, melyek kiállják az idő próbáját.

A cég ma már a Morellato Csoport tagja, melynek minden egyes márkája a design, a profi kivitelezés és marketing, valamint a kiváló minőségű karórák és ékszerek elkötelezettje. A Morellato Csoport olyan márkákkal, mint a Morellato, Sector, Philip Watch, Bluespirit és a Chronostar, valamint az általa forgalmazott John Galliano, Maserati, Just Cavalli és Miss Sixty márkákkal meghatározó erő a világpiacon. A cég eredetileg karóra szíjak és kiegészítők gyártásával foglalkozott, és ezen a téren a mai napig piacvezetőnek számít.

Ékszerkollekcióját 1999-ben hozta létre. Minden egyes Morellato termék a kortárs luxus jegyeit viseli magán, melyet a cég tervezői az önkifejezés egy új formájaként fogalmaztak meg, ami a személy érzelmeit, vágyait és személyes stílusát elegyíti. A Morellato erre az alapra építve érte el nemzetközi sikereit.

A minőségi "életreszóló ékszer" fogalma is a cég nevéhez kötődik. Gyémántok, arany, drágakövek és természetes anyagok felhasználásával és ezek acéllal való társításával időtálló minőséget és értéket tudnak nyújtani vásárlóiknak. Ugyanezen értékek szem előtt tartásával hozták létre később karóra kollekciójukat is.

A csoport sikerének titka nemzetközi disztribúciós hálózatának profizmusának is köszönhető. A hálózat célja, hogy a globális piac kihívásaira, valamint a lokális igényekre is figyelve és reflektálva mindig olyan termékeket nyújtson vásárlóinak, melyre igazán vágynak. A Morellato széles termékkínálatával mindig meg tud felelni a szerteágazó igényeknek és egyéni ízlés nyújtotta elvárásoknak.