Ugrás a tartalomra

Reflektorfényben: Esprit

Az  Esprit kreációi egyszerűségükkel, könnyedségükkel és természetességükkel lopták be magukat a márka rajongóinak szívébe, hiszen a cég úgy készíti termékeit, hogy minden alapruhatár szerves részeivé válhassanak.

Nézzük meg, honnan indult az egyik kedvenc márkánk!

Az Esprit története tulajdonképpen egy szerelmi történettel indult. Doug Tompkins és Susie Russel 1963-ban ismerkedtek meg, három hónappal később összeházasodtak, 5 évvel később pedig megalapították az Esprit márkát. A házaspár ugyanis a divat iránti szenvedélyen, lelkesedésen és végtelen energián is osztozott, ezért már csak a tökéletes nevet kellett megtalálni márkájuknak. Ez lett az „Esprit”, vagyis lélek, melyhez alig egy hónapon belül meg is született a tökéletes logó. Egyszerű, letisztult és elegáns volt, ezek a fogalmak pedig a mai napig meghatározóak a márka filozófiájában, így nem is változtattak sokat a logón az évek során.

esprit05

Az alapítók számára mindig is a szeretet, a béke és a harmónia voltak a legfőbb értékek, amit a márka a mai napig hangsúlyoz. Fontos számukra a környezettudatosság, a társadalmi felelősségvállalás, valamint a kiállás emberjogi kérdésekben, legyen szó akár toleranciáról, egyenlőségről, jótékonyságról vagy egészségtudatosságról. Az Esprit hiteles és aktív ezeken a területeken, melynek során számos híresség is segíti munkájukat, pl. Gwyneth Paltrow, Gisele Bündchen vagy Christy Turlington.

Az Esprit az egyik első olyan márka volt a világon, akik elkezdtek organikus pamutot használni kollekcióikban. Még divatfotóik is a természetességek hangsúlyozzák, hamisítatlan életöröm, valamint az emberek és a ruhák szeretete tükröződik reklámjaikban, valamint gyakran cégük alkalmazottjait szerepeltetik modellként.

esprit03

Ilyen háttérrel és hozzáállással nem meglepő, hogy a márka ruhadesignjaiban is a természetességet, minimalizmust és kényelmet helyezi a középpontba. Egyszerű szabásvonalakkal, természetes színekkel és anyagokkal dolgozik, olyan ruhákat alkotva, melyeket garantáltan öröm viselni.

esprit04

Az Esprit PIROS

A piros szín a kétezres évektől kiemelt fontosságot kap a márka életében: logójában, csomagolásában, üzletdesignjában és még számos helyen megjelenik. A korábbi vibráló színeket lecserélték a pirosra, arra a színre, ami ma már leginkább eszébe jut egy divatrajongónak, ha elhangzik az Esprit márkanév.

esprit02

És mi jellemzi az Esprit legutóbbi 12 évét?

Ezt egészen egyszerűen, egy hashtag hosszúságában össze lehet foglalni: #ImPerfect. A szójáték az imperfect (tökéletlen) és az I’m perfect (tökéletes vagyok) szavak összemosásával nagyszerű üzenetet közvetít: a szépségnek ezer arca lehet, mindenki máshogy és másért szép, de ünnepeljük a különbözőséget, az egyediséget és a természetességet, hiszen ezek pontosan azok az értékek, melyeket az Esprit mindig is képviselt.

„Ha jól érzed magad, akkor jól is nézel ki!”

Susie Tompkins Buell (az Esprit alapítója)

esprit01

Mi, a Fashion Days-nél újra és újra elhozzuk nektek az Esprit legfrissebb kollekcióit, mert mi is szenvedélyesen rajongunk a márkáért. Nézd meg, mit ajánlunk most, és ha ezen a hétvégén vásárolsz Esprit termékeket, akár 30% kedvezménnyel is lecsaphatsz a különlegességekre!

ESPRIT nőknek

ESPRIT férfiaknak