Morellato

44 termék

Morellato

A Morellato története igazi divat-sikertörténet: az egykori kis műhely mára valóságos divatbirodalommá nőtte ki magát. Az alapító, Giulio Morellato a bátyjával közösen nyitott kis órásműhelyből alakította ki cégét. Termékeit az innováció, vízió és minőség mesterhármasra alapozva alkotta meg, melyek kiállják az idő próbáját.

A cég ma már a Morellato Csoport tagja, melynek minden egyes márkája a design, a profi kivitelezés és marketing, valamint a kiváló minőségű karórák és ékszerek elkötelezettje. A Morellato Csoport olyan márkákkal, mint a Morellato, Sector, Philip Watch, Bluespirit és a Chronostar, valamint az általa forgalmazott John Galliano, Maserati, Just Cavalli és Miss Sixty márkákkal meghatározó erő a világpiacon. A cég eredetileg karóra szíjak és kiegészítők gyártásával foglalkozott, és ezen a téren a mai napig piacvezetőnek számít.

Ékszerkollekcióját 1999-ben hozta létre. Minden egyes Morellato termék a kortárs luxus jegyeit viseli magán, melyet a cég tervezői az önkifejezés egy új formájaként fogalmaztak meg, ami a személy érzelmeit, vágyait és személyes stílusát elegyíti. A Morellato erre az alapra építve érte el nemzetközi sikereit.

A minőségi "életreszóló ékszer" fogalma is a cég nevéhez kötődik. Gyémántok, arany, drágakövek és természetes anyagok felhasználásával és ezek acéllal való társításával időtálló minőséget és értéket tudnak nyújtani vásárlóiknak. Ugyanezen értékek szem előtt tartásával hozták létre később karóra kollekciójukat is.

A csoport sikerének titka nemzetközi disztribúciós hálózatának profizmusának is köszönhető. A hálózat célja, hogy a globális piac kihívásaira, valamint a lokális igényekre is figyelve és reflektálva mindig olyan termékeket nyújtson vásárlóinak, melyre igazán vágynak. A Morellato széles termékkínálatával mindig meg tud felelni a szerteágazó igényeknek és egyéni ízlés nyújtotta elvárásoknak.