Ön nem a legfrissebb verziójú böngészőt használja. Az optimális élmény érdekében, kérjük, frissítse a böngészőt. Megértettem

    Kapcsolat

    HOGYAN KÜLDHETSZ VISSZA EGY TERMÉKET?

    Előfordul, hogy egy vagy több megrendelt termék valamilyen okból nem felel meg az elvárásaidnak. Ne aggódj, egészen egyszerűen visszaküldheted a kézhezvételtől számított 30 napon belül! A visszaküldés ingyenes.

    A visszaküldés menete:

    1. Fashion Days profilodban válaszd ki a Visszaküldés menüpontot.

    2. Itt találod azokat a megrendeléseket, melyekből még van lehetőséged termékeket visszaküldeni.

    3. Válaszd ki a visszaküldendő terméket/termékeket tartalmazó megrendelést, majd azt a terméket/termékeket, melyeket vissza szeretnél küldeni, és jelöld meg a visszaküldés okát.

    FONTOS: Visszaküldési feltételek fehérneműkre, fürdőruhákra, sport termékekre, valamint arc- és szájmaszkokra

    A fő követelmény a fehérneműk, fürdőruhák, sport termékek, valamint arc- és szájmaszkok visszaküldésével kapcsolatban, hogy a leszállítással megegyező állapotban kell őket visszaküldeni (nem lehet sérült, ne legyen semmilyen látható jele a viselésnek és minden címke a helyén legyen). Ezen termékek érzékeny természeténél fogva fenntartjuk a jogot arra, hogy visszautasítsuk azon termékek elfogadását, melyek nem értékesíthetők új termékként, mivel ez veszélyeztetheti a fogyasztók egészségét.

    4. Add meg a címet, ahol a futár fel tudja venni a visszaküldendő csomagot. Kiválaszthatod valamelyik, korábban megadott kézbesítési címedet, vagy hozzáadhatsz egy új címet.

    5. Válaszd ki az összeg visszatérítésének módját. Ha a visszaküldött terméket/termékeket bankkártyával fizetted ki, akkor azon a számlaszámon kerül jóváírásra az összeg, amely a kártyához tartozik. Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad, itt kell megadnod IBAN formátumú bankszámlaszámodat. Azért van szükségünk az IBAN azonosítóra is, mert nemzetközi utalással térítjük vissza az összeget. Kérlek, a bankszámlaszámot szóközök és kötőjelek nélkül, az IBAN azonosítóval együtt, teljesen egybeírva add meg (Pl.: HU00123456781234567812345678). Ha esetleg nem tudod az IBAN azonosítódat, segítségedre lehet a Nemzetközi IBAN kalkulátor. A 299 forintos utánvétes kezelési költség nem képezi részét a vételárnak, mivel ez a költség minden utánvéttel fizetett csomagátvételnél felmerül, így az elállás esetén nem kerül visszatérítésre.

    6. A visszaküldési kérelem sikeres rögzítését követően e-mailben és SMS-ben értesítünk, amelyben megtalálod a kiválasztott termékeket, az általad megadott adatokat és az űrlap azonosítószámát. A futár 4-5 munkanapon belül fog jelentkezni a csomagért. Kérlek, ezért már előre készítsd elő a csomagot, és a következőkre ügyelj:

    Amennyiben egy megrendelésből több terméket szeretnél visszaküldeni, melyekre egy visszaküldési űrlapot rögzítettél, akkor ezeket a termékeket mind EGY csomagba tedd bele, mert a futár egy matricát fog hozni, amit majd a visszaküldendő csomagra ragaszt. Ha több megrendelésből vannak visszaküldendő termékeid, azokat ne csomagold egybe, hiszen külön visszaküldési űrlap tartozik hozzájuk.

    Minden visszaküldési űrlaphoz külön címke tartozik. A futár által hozott címkén referencia azonosítóként szerepel az űrlap azonosítószáma, így több csomag esetében mindenképpen a megfelelő címke kerüljön a hozzá tartozó csomaghoz. A csomagok feldolgozását nagy mértékben megnehezíti, ha a címkék összekeverednek, mivel a csomagban lévő termékek beazonosítása az űrlap azonosítószáma alapján történik.

    FONTOS, hogy minden terméket hibátlan és hiánytalan állapotban, eredeti kellékeivel, tartozékaival együtt küldhetsz vissza.

    7. Miután átadtad a csomagot a futárnak, e-mailben és SMS-ben tájékoztatni fogunk a visszaküldött termék/termékek státuszáról.

    8. Amennyiben az általad visszaküldött termék/termékek megfelelnek visszaküldési feltételeinknek, erről értesítést küldünk, és visszatérítjük a termék/termékek vételárát. Természetesen erről is küldünk értesítést.

    FONTOS megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Az egy megrendeléshez tartozó, azonban több csomagban kiszállított termékek esetében azt tanácsoljuk, hogy egy űrlapot tölts ki. Ebben az esetben a termékeket az űrlap kitöltésének megfelelően egy csomagba tedd bele. Ha több, különböző időben leadott megrendelésből szeretnél termékeket visszaküldeni, minden esetben ismételd meg a visszaküldési folyamatot.

    Bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, vagy elakadtál a folyamat során, keresd nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat telefonon, ők is szívesen segítenek a visszaküldési igényed rögzítésében.

    EASYBOXBAN TÖRTÉNŐ VISSZAKÜLDÉS

    Visszaküldéseidet mostantól Easybox automatáinknál is intézheted a következő módon:

    1. Lépj be Fashion Days profilodba, és keresd a "Visszaküldés" menüpontot. Itt ki tudod választani azt a megrendelést, amelyikből szeretnél terméket visszaküldeni. Amennyiben kevesebb, mint 30 napja vetted át a megrendelést, tudsz rá visszaküldést kezdeményezni. Itt kiválaszthatod a megrendelésből a visszaküldeni kívánt terméket, majd megjelölni a visszaküldés okát. Kérlek, vedd figyelembe, hogy az Easyboxban történő visszaküldést csak akkor tudod választani, ha egy darab terméket küldesz vissza.

    2. Ha Easyboxban történő visszaküldést választasz, akkor itt válaszd ki azt az eMAG Easyboxot, ahol le szeretnéd bonyolítani a visszaküldést.

    3. Válaszd ki, hogyan szeretnéd megkapni a visszaküldött termék ellenértékét.

    4. Miután rögzítetted a visszaküldési kérelmet, e-mailben és SMS-ben elküldjük neked az Easybox automata nyitókódját PIN kód és QR kód formájában is.

    Készítsd elő a csomagot, és ügyelj arra, hogy a terméket hibátlan és hiánytalan állapotban, eredeti kellékeivel, tartozékaival együtt küldheted vissza.

    Ügyelj arra, hogy a csomagnak a következő fiókok valamelyikébe bele kell férnie az automatában:

    • nagy: 47 cm x 44 cm x 39 cm

    • közepes: 47 cm x 44 cm x 20 cm

    • kicsi: 47cm x 44 cm x 10 cm

    5. Az Easybox automatánál olvasd be a QR kódot vagy gépeld be a PIN kódot, amit kaptál. Helyezd el a csomagot az automatában, és zárd be a fiókot.

    Ügyelj arra, hogy a csomag elhelyezésére meghatározott ideig van lehetőséged, melyről e-mailben tájékoztatunk. Ha a megadott időn belül nem adod le a csomagot az Easyboxnál, akkor a visszaküldési kérelmed törlődik.

    Értesítünk, amint a visszaküldött csomagod megérkezik raktárunkba.

    Értesítünk, amint ellenőriztük az általad visszaküldött terméket, hogy megfelel-e visszaküldési feltételeinknek.

    Értesítünk, amint elindítottuk a termék vételárának visszatérítését.

    Ha több megrendelésből is szeretnél termékeket visszaküldeni, akkor azokhoz külön visszaküldési igényt kell rögzítened.

    Fontos: az Easyboxban történő visszaküldést csak akkor tudod  választani, ha egy megrendelésből EGY DARAB terméket küldesz vissza. Ha több terméket szeretnél visszaküldeni, akkor futárszolgálattal történő visszküldési lehetőségünket választhatod.