Ön nem a legfrissebb verziójú böngészőt használja. Az optimális élmény érdekében, kérjük, frissítse a böngészőt. Megértettem

Kapcsolat

HOGYAN KÜLDHETSZ VISSZA EGY TERMÉKET?

Előfordul, hogy egy vagy több megrendelt termék valamilyen okból nem felel meg az elvárásaidnak. Ne aggódj egészen egyszerűen visszaküldheted, ráadásul teljesen DÍJMENTESEN, a kézhezvételtől számított 30 napon belül! Máris mondjuk, hogyan.

1. Fashion Days profilodban válaszd ki a Visszaküldés menüpontot.

2. Itt találod azokat a megrendeléseket, melyekből még van lehetőséged termékeket visszaküldeni.

3. Válaszd ki a visszaküldendő terméket/termékeket tartalmazó megrendelést, majd azt a terméket/termékeket, melyeket vissza szeretnél küldeni, és jelöld meg a visszaküldés okát.

4. Add meg a címet, ahol a futár fel tudja venni a visszaküldendő csomagot. Kiválaszthatod valamelyik, korábban megadott kézbesítési címedet, vagy hozzáadhatsz egy új címet.

5. Válaszd ki az összeg visszatérítésének módját. Ha a visszaküldött terméket/termékeket bankkártyával fizetted ki, akkor azon a számlaszámon kerül jóváírásra az összeg, amely a kártyához tartozik. Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad, itt kell megadnod IBAN formátumú bankszámlaszámodat. Azért van szükségünk az IBAN azonosítóra is, mert nemzetközi utalással térítjük vissza az összeget. Kérlek, a bankszámlaszámot szóközök és kötőjelek nélkül, az IBAN azonosítóval együtt, teljesen egybeírva add meg (Pl.: HU00123456781234567812345678). Ha esetleg nem tudod az IBAN azonosítódat, segítségedre lehet a Nemzetközi IBAN kalkulátor.

6. A visszaküldési kérelem sikeres rögzítését követően e-mailben és SMS-ben értesítünk, amelyben megtalálod a kiválasztott termékeket, az általad megadott adatokat és az űrlap azonosítószámát. A futár 4 munkanapon belül fog jelentkezni a csomagért. Kérlek, ezért már előre készítsd elő az eredeti (márka logójával ellátott) dobozába vagy zacskójába visszacsomagolt terméket/termékeket, azonban nem szükséges, hogy ezeket a Fashion Days által küldött csomagolásba tedd vissza. FONTOS, hogy minden visszaküldési űrlaphoz külön címke tartozik. A futár által hozott címkén referencia azonosítóként szerepel az űrlap azonosítószáma, így több csomag esetében mindenképpen a megfelelő címke kerüljön a hozzá tartozó csomaghoz. A csomagok feldolgozását nagy mértékben megnehezíti, ha a címkék összekeverednek, mivel a csomagban lévő termékek beazonosítása az űrlap azonosítószáma alapján történik.

7. Miután átadtad a csomagot a futárnak, e-mailben és SMS-ben tájékoztatni fogunk a visszaküldött termék/termékek státuszáról.

8. Amennyiben az általad visszaküldött termék/termékek megfelelnek visszaküldési feltételeinknek, erről értesítést küldünk, és visszatérítjük a termék/termékek vételárát. Természetesen erről is küldünk értesítést.

FONTOS megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Az egy megrendeléshez tartozó, azonban több csomagban kiszállított termékek esetében azt tanácsoljuk, hogy egy űrlapot tölts ki. Ebben az esetben a termékeket az űrlap kitöltésének megfelelően egy csomagba tedd bele. Ha több, különböző időben leadott megrendelésből szeretnél termékeket visszaküldeni, minden esetben ismételd meg a visszaküldési folyamatot.

Legutóbb megtekintett termékek
Az összes törlése
Önnek még nincsenek megtekintett termékei. Találja meg, amit szeretne, az oldal felső részén található kereső funkció segítségével.
Kapcsolja be ezt a funkciót, hogy lássa a legutóbb megtekintett termékeket.