GEORGES RECH táskák a Fashion Days-en
A GEORGES RECH divatház exkluzív és prémiumkategóriás ruhákat és kiegészítőket forgalmaz. A divatforradalom idején - 1960-ban alapított márka ott volt a ready-to-wear (franciául prêt-à-porter) stílus megszületésénél, alapítója és névadója lelkes képviselője is volt.
De mit is jelent pontosan a divatban a ready-to-wear? Nagyjából annyit hogy: tömeggyártásra szánt, elérhető árakon üzletekbe kerülő kollekció. A márka nagy rajongója Eva Longoria és Bar Rafaeli, emellett Milla Jovovich is volt már a cég reklámarca.
A divatház foglalkozik női-, gyerek-, férfi- és sportruházattal is, mégis leginkább a női vonalat erősítették. Ezzel is tettek szert nagy népszerűségre és tudtak világszerte, Párizstól, Moszkván keresztül egészen Kuala Lumpurig több száz üzletet nyitni.
A Fashion Days-en most a szivárvány minden színében kapható GEORGES RECH táskakollekcióból válogathattok.