Ugrás a tartalomra

Így készült 2016-os őszi/téli kampányunk

Tegnap elindult 2016-os őszi/téli kampányunk, melynek során arra biztatunk titeket, hogy színesítsétek bátran személyes stílusotokat, és újuljatok meg akár minden nap.

Most szeretnénk kicsi bevonni titeket a kulisszák mögé, és megismertetni azzal a kreatív folyamattal, ahogy az új kampányt megalkottuk, melyről közreműködőink saját szavaikkal mesélnek most. Az alapötlet a változásra való ösztönzés volt, és a cél, hogy jobban megismerd önmagad, és saját stílusodat új ízekkel gazdagítsd.

Titus Dumitresco, a kampányt megalkotó Graffiti BBDO kreatív igazgatójával beszélgettünk, aki így fogalmazta meg saját szavaival az őszi/téli kampány üzenetét:

„Úgy gondoljuk, hogy ma, 2016-ban a női szerepeket már nem a társadalom határozza meg, hanem maga a nő. Önmagát alkotja meg, vagyis az lehet, aki csak lenni akar. Lehet, hogy tegnap hercegnő voltál, vagy bajnok, esetleg csábító, de ma már egészen más arcodat fogod megmutatni, lehetsz akár kalandor, sztár vagy az éjszaka királynője. Egy nő minden egyes nap új stílust alakíthat ki, újraalkothatja önmagát, és a Fashion Days legújabb kampánya pont ebben nyújt segítséget. Szeretnénk megmutatni a női szerepek sokszínűségét és rugalmasságát. A Fashion Days-en olyan széles márka- és termékkínálat áll rendelkezésedre, hogy biztosan könnyen meg fogod találni a saját egyéniségedhez legközelebb álló darabokat. Bármilyen is szeretnél ma lenni, mi segítünk kialakítani hozzá a tökéletes öltözéket.”

ftd creative01

Honnan jött az alapötlet?A “Fashion Days Nő” inspirált minket.Minden nap új lehetőségeket és kihívásokat tartogat számára. Felkel, munkába indul, és innentől kezdve számos szerepben kell megállnia a helyét. Minden nap új élményekkel és benyomásokkal tér haza, így gazdagodik a személyisége, és szeretné mindig egy kicsit más arcát mutatni a világnak. Az öltözékével üzenetet is közvetít arról, hogy ki is ő, és éppen milyen szerepben érzi magát otthonosan.

De ez természetesen mindig más szerep lehet. Hiszen az életünk és a személyiségünk is rendkívül komplex, és folyamatos változásban van. Éppen ezért a Fashion Days úgy alakította ki rendkívül széles kínálatát, hogy számos lehetőséget tárjon a világ mindennapos kihívásaival szembenézni készülő vásárlói elé. Öltözékei legyenek színesek, változatosak, valamint rugalmasan formálhatók és jól variálhatók, melyekből különböző stílusú outfiteket alakíthat ki.

Hogyan kapcsoltátok össze a márkát ezzel a koncepcióval?A Fashion Days életében a változás mindig is kulcsfogalom volt. Exkluzív vásárlói közösségként indult, majd kinőtte magát egy rendkívül széles körű online divatközponttá, mely piacvezető a kategóriájában. Elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy a vásárlókat is változásra ösztönözzük, hogy oly módon válogassák össze ruhatáruk darabjait, hogy lehetőségük legyen személyiségük különböző aspektusait kibontakoztatni. Tudjuk, hogy a Fashion Days közönsége nyitott az újdonságokra, szeret új dolgokat kipróbálni és naprakész maradni a trendekkel. A Fashion Days is úgy érzi, hogy eljött az idő a változásra, fejlődésre. – Ioana Mihai, a Graffiti stratégiai tervezője fogalmazott így.

FW16-FTD-couple01

A Fashion Days kreatív igazgatója, Iulia Sas, tehetséges és lelkes társaival együtt alkotta meg ezt a koncepciót, mely tökéletesen illik a Fashion Days identitásához, és inspirálja vásárlóit.

Ez a kampány tulajdonképpen tavaszi kampányunk, a #TIMETOCHANGE folytatásának is tekinthető, ami nagyszerűen illeszkedik cégünk arculatához. Szerettük volna a változás ötletét továbbvinni, melyben nagy segítségünkre volt a Fashion Days új reklám és PR menedzsere, Teodora Saguna is.

A koncepció túlmutat a változáson is, arra inspirál, hogy ismerd meg jobban önmagad, és akár minden nap újítsd meg a stílusodat. A Fashion Days ehhez minden szükséges eszközt a rendelkezésedre bocsát: szuper ruhákat, kiegészítőket, valamint hasznos tanácsokat is. Megmutatjuk, hogyan lehetsz jólöltözött minden élethelyzetben, és hogy ehhez nem kell hatalmas költségekbe verni magad, csak egy kis leleményességre lesz szükség.

A célunk továbbra is változatlan: inspirálni szeretnénk vásárlóinkat. Minden vásárlónkat, a legkülönbözőbb korosztályokból, különböző ízléssel rendelkezőket, valamint férfiakat és nőket egyaránt, akik számára szeretnénk megkönnyíteni az online vásárlás élményét.

Végül pedig szeretnénk köszönetet mondani mindenkinek, aki a kampány megalkotásában közreműködött: a Grafitti-BBDO csapatának, a Fashion Days csapatának, a De Film produkciós stúdiónak, Barna Nemethi rendezőnek, Alex Galmeanu operatőrnek és fotósnak, valamint modelljeinknek elkötelezett munkájáért.