Híres márkanevek eredete 1. rész
A szívünknek kedves divatmárkák nevének eredetét általában nem szoktuk boncolgatni, mert magától értetődőnek vesszük őket. Viszont mostani cikksorozatunkban a világhírű márkanevek eredete mögé szeretnénk nézni, hogy mit jelentenek- vagy milyen izgalmas történet övezi az alapításukat!
Rag & Bone
A márka neve a 19. században használt rag-and-bone-man kifejezésre vezethető vissza, és a hátukon batyukkal a macskaköves sikátorokat járó, „gyűjtögető, guberáló, ószeres” embereket jelentette. A névválasztás oka az volt, hogy a márka rendkívül széles skálájú stílus- és anyagvariációkkal dolgozik.
3.1 Philip Lim
A márka onnan kapta a nevét, hogy Philip Lim és üzlettársa, egyben jóbarátja Wen Zhou, mindketten 31 évesek voltak, amikor Lim megalapította a céget, ebből származik, a 3.1 a márkanév elején.
Acne Studios
Az Acne Studios eredetileg az ACNE kreatív ügynökség egyik ága, mely filmgyártással, zenekészítéssel, hirdetésekkel és grafikai designokkal foglalkozott. Az Acne egy mozaikszó, mely az “Ambition to Create Novel Expressions” kifejezést rövidíti.
Miu Miu
A Prada története 1913-ban, Milánóban indul, amikor Mario Prada megalapította luxus bőrcikkek gyártására specializált családi vállalkozást, a Fratelli Pradát vagyis a Prada Brother's-t. Később a divatházat Mario lánya vette át, majd pedig az ő lánya, Miuccia. Igazából a Miu Miu története itt kezdődik, mert Miuccia ’92-ben debütált a kevésbé költséges Miu Miu márkával, melyet saját ruhásszekrénye hívott életre, a márkanevet pedig a gyermekkori beceneve inspirálta.
Tarts velünk, itt a The Daily Issue-n, mert további érdekességekkel térünk vissza!
Fotók: Getty Images