Ugrás a tartalomra
Mediterranean Breeze - Egy leheletnyi nyár!
THE DAYS

Mediterranean Breeze - Egy leheletnyi nyár!

Inspiráló nyarat tudhatunk magunk mögött, így az új évszak kezdetén a fashiondays.hu is nagyon sok mindenben megújult. Nem csak exkluzív tervezők- vagy Európa-szerte ismert, de itthon egyáltalán nem kapható márkákat kínálunk napi akcióinkban, de a blogon hasznos divattippekkel és inspiráló cikkeken keresztül szeretnénk az Ön személyes online stylist-jává válni!Újdonságként, minden hétfőn egy-egy hangulat, stílus vagy érzés által inspirált divatösszeállítást mutatunk be a blogon. Egyszerűen megtalálhatjuk önmagunkat, és a stílusunkhoz leginkább illő darabokat vagy éppen olyan kiegészítőket...
Every Day Is A Fashion Day
THE DAYS

Every Day Is A Fashion Day

Minden reggel ugyanazzal a kérdéssel kezdődik: Mit vegyek ma fel? Ki legyek a mindennapok divatjában?Az öltözködésed a személyiséged tükre. Megmutatja ki vagy, meghatározza a hangulatodat, vagy akár az egész napodat is, lehetsz akár divatkövető, bohém vagy olyan, aki új trendet teremt.Mi, a Fashion Days-nél jól ismerjük a választ erre a kérdésre. Egészen pontosan annyi válaszunk van rá, ahány nap a naptárban.Egy gondosan összeválogatott szett képes megújítani viselőjét. Önbizalmat ad, amit mások is észrevesznek. Küldetésünk az, hogy az Ön személyes stylist-jává váljunk saját divatportálunk...
Reggel 7 óra...
THE DAYS

Reggel 7 óra...

...ez a nap is pont úgy indul, mint a többi, azzal az utálatos ébresztővel. A nap első sugarai besütnek a szobádba, nincs még kedved felkelni, hiszen mennyivel hívogatóbb az a puha ágy, és olyan jó lenne csak még öt perc alvás. Már éppen visszabújnál párnáid közé, amikor befészkeli a fejedbe magát egy gondolat, ami nem hagy nyugodni, és ami arra sarkall, hogy erőt vegyél magadon, és kikászálódj az ágyból. Túl korán van még gondolkodni, de lábaid önkéntelenül a tükör felé visznek, ahol meglátod magad takaródba burkolózva, és beléd hasít az ötlet, hogy ez a szín nem is áll rosszul neked, mi...
Fashiondays
DIVAT

Scholl – 100 éve megbízható kényelem

Nehezen találnánk olyan embert, aki nem ismeri manapság a Scholl márkát, melynek termékei az évek folyamán egybeforrtak a szakértelemmel tervezett kényelem kifejezésével. Azt már kevesebben tudják, hogy a márka alapítója Dr. William Mathias Scholl, aki a doktorija megszerzése alatt egy cipőboltban dolgozott, így volt alkalma sokféle lábpanasszal találkozni a nem megfelelően kialakított cipők következtében. William még orvostanhallgató volt, amikor feltalálta első termékét, a Foot-Eazer nevű talpbetétet, amely a gyenge lábboltozat megtámasztását szolgálta. 1904-ben, 22 évesen lediplomázott...
Fashiondays
DIVAT

Timberland – Nem csak túrázáshoz!

1918-ban Nathan Swartz a Timberland megalapítója egy bostoni cipőgyárban inasként tanulta ki a cipőkészítést, majd később is családi hagyományokhoz híven cipészként dolgozott.A mára méltán népszerű márka története valójában 1952-ben kezdődött, amikor Swartz megvette az Abington Cipőgyár felét, majd 3 év múlva már az egész cég az ő keze alá került. Fiaival vágott bele új cipőkészítési technikák kutatásába, melynek eredményeképp olyan eljárással kezdtek cipőket gyártani, hogy a cipő talpát és a bőr felsőrészt ezentúl varrás nélkül illesztették össze, ezzel az elkészült lábbelik tökéletesen...
Fashiondays
DIVAT

Louis Vuitton Vintage Táskák a Fashion Days-en!

A vintage ruhák egy letűnt kor örökségei, de nem egyszerű second-hand termékekről beszélünk, hanem általában high-fashion darabokról, kézzel készült, gondosan kidolgozott és jó állapotban megőrzött "kincsekről". Egy-egy ilyen darab őrzi a hajdani divatok és korok emlékét, mivel a kitűnő tervezés és kivitelezés által időtálló darabokká váltak. A vintage stílusért rajongani egyfajta életérzés és egyben befektetés is. Kortól és trendtől függetlenül a mai napig hőn áhított darabjai minden divatrajongónak. Coco Chanel szavaival élve: „A divat változik. A stílus örök! Louis Vuitton neve több mint...
Fashiondays
DIVAT

"Tengerre matróz!"- Hódít a tengerész stílus

Üde színfoltja lehet a nyárnak egy matróz stílusú összeállítás, mert nemcsak a vízparton, de jól megválasztott kiegészítők és egy elegánsabb magassarkú cipő variálásával akár egy egyszerű hétköznapon is! Válogatás a fashiondays.hu lezárult akcióibólAz eredeti breton csíkozású póló 1917-ben Coco Chanel-nek köszönhetően robbant be a kifutókra és hagyott maradandó nyomot a divat margóján.Kezdetben a Haditengerészet tagjai és később a halászok viselték, majd a Chanel bemutató után futótűzként terjedt a divatja. Olyan hírességek is rajongtak érte, mint: Marilyn Monroe, Brigitte Bardot, Andy Warhol...
Fashiondays
Fashion Days Stílusban

Elegáns és divatos: A gallér!

Nem szokatlan dolog, hogy a divattervezők egyre többször nyúlnak vissza a régmúltba egy-egy ötletért és igyekeznek kreatív leleményességgel átültetni napjaink divatjába. Ebből kifolyólag mostanában bukkantak fel a XVI. században unisexként befutott gallér többféle „átiratai” a boltok polcain. Kezdetben a gallér megnevezést a lovagi páncélok vállrészére használták, majd a szövetből készült változatai II. Lajos korában kezdtek népszerűvé válni.Mindenkinek a szeme előtt vannak a barokk és reneszánsz alakok híres festményei, ugye? Az akkori darabokat malomkerékgallérnak nevezzük, de ezt a fazont...
Fashiondays
Fashion Days Stílusban

„A divat változik. A stílus örök!” - Chanel Vintage kollekció, csak a Fashion Days-en!

Gabrielle Bonheur, alias „Coco” Chanel, francia divattervező, a Chanel divatház alapítója, az haute couture (azaz a magas színvonalú, nemes kivitelű ruhakészítés, exkluzív, egyedi gyártású divatcikkek) megalkotója és a 20. század divatjának egyik legkiemelkedőbb szimbóluma. [wikipedia.hu]A Chanel szinte az egyetlen olyan luxus divatmárka, amely nem rendelkezik webshoppal, mondván, hogy „Egy Chanel ruhát fel kell próbálni, hogy a szabó ott helyben a vásárlóra igazíthassa azt”. Ezzel is tartózkodik a márka a készre gyártott, ready-to-wear, azaz a pret-a-porter iránytól. A nyilatkozatok alapján...
Fashiondays
DIVAT

GEORGES RECH táskák a Fashion Days-en

A GEORGES RECH divatház exkluzív és prémiumkategóriás ruhákat és kiegészítőket forgalmaz. A divatforradalom idején - 1960-ban alapított márka ott volt a ready-to-wear (franciául prêt-à-porter) stílus megszületésénél, alapítója és névadója lelkes képviselője is volt.De mit is jelent pontosan a divatban a ready-to-wear? Nagyjából annyit hogy: tömeggyártásra szánt, elérhető árakon üzletekbe kerülő kollekció. A márka nagy rajongója Eva Longoria és Bar Rafaeli, emellett Milla Jovovich is volt már a cég reklámarca.A divatház foglalkozik női-, gyerek-, férfi- és sportruházattal is, mégis leginkább a...