Gucci

59 termék

Gucci

1921 volt az az év, amikor Guccio Gucci megnyitotta bőrárukból és bőröndökből álló kis üzletét Firenzében, mely a mára mindenki által ismert GUCCI születését jelentette.
Az alapítást követően az összefonódó GG logó, a bambusz nyelű kézitáska, a mindenütt jelenlévő a monogramos mintás táska, a virágmintás kendő, vagy a fényes bársony nadrágkosztüm vált világszerte ikonikus védjeggyé, és a márka által diktált iramhoz semmilyen más olasz márka nem tudott felzárkózni.

A robbanásszerű növekedés ténnyé vált. Az ötvenes évek végére a legtöbben GUCCI termékeket viseltek, és vásárlók hada rohamozta meg az üzleteket a kiválóan megmunkált és lovas részletekkel díszített státuszszimbólumokért. A hatvanas évek a ready to wear irányvonallal elhozta a terjeszkedést a távol-keleti piac felé.

1994-ben Tom Fordot nevezték ki kreatív igazgatónak, aki megváltoztatta a cégről alkotott hagyományos képet. Egy csábító és elbűvölő látványon alapuló, provokatív, merész stílust épített. Tom szimbólummá vált, együtt az általa tervezett magas sarkú cipőkkel és mélyen kivágott, fémrészletes dzsörzé ruhákkal.

A jelenlegi kreatív igazgató, Frida Giannini átértelmezte a közel kilencvenéves olasz örökséget és kivitelezést. A nő, aki a gyeplőt tartja, folyamatosan a cég erősítésére és az olasz márka értékeire összpontosít: exkluzivitás, Olaszországban készült minőségi termékek és egyediség.