Ön nem a legfrissebb verziójú böngészőt használja. Az optimális élmény érdekében, kérjük, frissítse a böngészőt. Megértettem

    Kapcsolat

    CSOMAG ELLENŐRZÉSE HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS ESETÉN

    A „Csomag ellenőrzése kézhezvételkor" szolgáltatásunkkal abban az esetben tudsz élni, ha futárral történő házhoz szállítással kéred a megrendelésedet. Postapontra vagy Easyboxba történő kézbesítés esetén ez a lehetőség nem elérhető.

    A „Csomag ellenőrzése kézhezvételkor" szolgáltatásunkkal megbizonyosodhatsz róla, hogy csakugyan az általad megrendelt termékek vannak-e a csomagban, amit kézhez kapsz; az általad választott színben, méretben és kifogástalan állapotban. Mindenképpen jelezd a futárnak, hogy ellenőrizni szeretnéd a csomag tartalmát, mert a futár csak akkor köteles megvárni ezt, ha megkéred erre. Azonban ez a szolgáltatás nem biztosítja, hogy a termék megfelelő méretét felpróbálással is ellenőrizd. Ha az ellenőrzés folyamán azt látod, hogy a termék valami miatt nem felel meg annak, amit rendeltél, akkor utasítsd vissza az átvételét. További fontos infó, hogy csak a teljes megrendelés átvételét tudod megtagadni, tehát ha a megrendelés több terméket tartalmazott, ezt érdemes figyelembe venni.

    Ha az utánvételes fizetési lehetőséget választottad, mindenképpen ellenőrizd a csomag tartalmát, mielőtt fizetnél a futárnak! Abban az esetben, ha online, bankkártyával fizetted a megrendelésedet, és az ellenőrzés után visszautasítod az átvételt, akkor mi a csomag feldolgozását követő lehető legrövidebb idő alatt megtérítjük neked a megrendelés összegét.

    Amennyiben élsz a "Csomag ellenőrzése kézhezvételkor" lehetőséggel, és ennek alapján visszautasítod az átvételt, a visszaszállítás költségeit a Fashion Days fedezi.