ETRO

Nincs ilyen termék

ETRO

Az Etro márkanév egyet jelent a modern divattal, az új hagyományok megteremtésével, a kézműves szakértelemmel és a kreatív kísérletezéssel.
Gerolamo “Gimmo” Etro 1968-ban alapította a céget, mely eleinte eredeti mintáiról és ragyogó színeiről ismert textilgyárként üzemelt.

1981-ben megkezdték a lakástextíliák gyártását is, elkezdték használni a paisley mintát, mely mára a divatcég jellegzetességévé vált. Hamarosan a bőr termékek és a táskakollekciók is beépültek az Etro kínálatába, majd 1986-tól a lakberendezési termékek is hozzájárultak ahhoz, hogy a márka saját életérzését sugallja.
Az Etro Perfumes részleget a nyolcvanas évek végén nyitották meg, a cég pedig 1990-ben tett szert nemzetközi elismertségre, amikor bemutatta első férfi és női prêt-à-porter kollekcióit.

Az Etro mai napig családi cég maradt, Gerolamo négy gyermeke vezeti: Jacopo felügyeli a textíliák, a lakberendezési termékek és kiegészítők gyártását, Kean a férfikollekciók felelőse, Ippolito foglalkozik az üzleti ügyekkel, Veronica pedig a női ruhák tervezője.

A jellegzetességek, melyek annyira híressé tették a milánói divatházat, mindig is vonzóan hatottak a felsőbb körök tagjaira. Ilyenek például: a paisley minta, az eklektikus kaleidoszkópszerű nyomatok, a klasszikus szabászat keverése meglepő kortárs dizájnokkal és a bohém esztétika.

Az új tavaszi-nyári kollekcióban Veronica nagy méretben alkalmazta a jellegzetes Etro motívumokat és látványos ruhadarabokat alkotott. Színpomás kollekciójában a könnyed luxus érvényesül. A Kean által tervezett új férfikollekció a westernek világából merített ihletet, valamint egy kis mexikói hangulatot is csempészett kreációiba.