Triumph

205 termék

Triumph

A Triumph története 1886-ban kezdődött, amikor Johann Gottfried Spiesshofer és Michael Braun megalapították a céget, amiből a világ egyik vezető fehérnemű cége lett. Csupán hat varrógéppel és hat alkalmazottal indult útjára a márka, Spiesshofer & Braun néven.
Egy olyan korszakban, amik a nők számára a la Belle Epoque volt a fő hívószó és mindenki „uralkodónőként” akart kinézni, a cég sikere azonnali volt. És egy ennyire sikeres cég emlékezetes névvel kell, hogy rendelkezzen. Ezért 1902-ben felvették a Triumph nevet, melyet a párizsi Diadalív (Paris Arc de Triomphe) inspirált.

A húszas évek jelentették a cég aranykorát: a Triumph nemcsak modernizálta termékeit, hanem ekkor vált az egyik vezető fehérnemű gyártójává Európában.
A második világháború után a stílusos elegancia került előtérbe. Megjelent az első pánt nélküli fűző, az első kapcsos melltartó és a cserélhető pántok. 1953-ban “Triumph International” lett a cég új neve, és 1959-re már egész Európában jelen voltak.
A hatvanas években Ázsiát is meghódították, majd a hetvenes években piacvezetőként bebetonozták helyüket, mint high tech divatcég, mely különlegesen vékony és könnyű Lycra® és nylon anyagokat használ.
A nyolcvanas és kilencvenes években tovább terjeszkedtek, és szélesítették választékukat, hogy megfeleljenek egyre növekvő vásárlókörük vágyainak, igényeinek, kívánságainak.

A cég, mely tökéletes módon vegyíti a legújabb dizájn technológiákat a kiváló szaktudással, több mint 120 üzlettel rendelkezik világszerte és kínál különleges termékeket, a csábító fehérneműtől kezdve, a magas minőségű, funkcionális sportruházati termékekig, női és férfi vonalon is. Almárkáikból néhány: Triumph, Triumph Essence, By Helena Christensen, triaction, Valisere és sloggi.